Dear A'dore

Dear A’dore er en virksomhed inden for skønhedsbranchen, der leverer 100% naturlige produkter uden nogen former for kemikalier i en gavekurv til særlige begivenheder som bryllupper, fødsler mv. for kvinder i alderen 22-45, som prioriterer og nyder sociale sammenkomster.

Deres skønhedsprodukter spænder fra parfumeolie, moskus til creme. For dem handler det ikke kun om produktet, men også om oplevelsen af at modtage en gave fra en man holder meget af. Det handler om fællesskab, medfølelse, varme og kærlighed.

UDFORDRINGEN

Det mest udfordrende del af projektet var at komme op med et navn, der passer til firmaets mål og deres målgruppe samt komme med et logo, der er funktionelt og alsidigt gennem flere medier.

RESULTATET

Gennem en brainstorming runde udstod navnet Dear A’dore mest. Den var både fængende og passede perfekt til brandets personlighed, da det handler om at værne om og skatte den, der modtager gaven.

PROJEKTETS OMFANG

Strategi
Navngivning
Formidling af slogan
Brandidentitet
Marketingmateriale

Logo variationer - Dear A'doreDear A'dpre - businesscard

Slogan

En simpel besked når du modtager en gave fra Dear A'dore - rejoice. Følelsen af ​​at modtage gaver ved særlige lejligheder fra personer man elsker er en særlig oplevelse.
Tagline - Dear A'dore
Emballage & Kuvert - Dear A'doreProdukter - Dear A'doreBrand mønstre - Dear A'doreReklame - Dear A'dore

Er du klar til at skifte gear?