Dear A’dore er en virksomhed inden for skønhedsbranchen, der leverer 100% naturlige produkter uden nogen former for kemikalier i en gavekurv til særlige begivenheder som bryllupper, fødsler mv. for kvinder i alderen 22-45, som prioriterer og nyder sociale sammenkomster.
Deres skønhedsprodukter spænder fra parfumeolie, moskus til creme. For dem handler det ikke kun om produktet, men også om oplevelsen af at modtage en gave fra en man holder meget af. Det handler om fællesskab, medfølelse, varme og kærlighed.
Det mest udfordrende del af projektet var at komme op med et navn, der passer til firmaets mål og deres målgruppe samt komme med et logo, der er funktionelt og alsidigt gennem flere medier.
Gennem en brainstorming runde udstod navnet Dear A’dore mest. Den var både fængende og passede perfekt til brandets personlighed, da det handler om at værne om og skatte den, der modtager gaven.
Strategi
Navngivning
Formidling af slogan
Brandidentitet
Marketingmateriale