Om et firma er ny i branchen eller i vækst, arbejder vi sammen med firmaer af alle størrelse for at afklare deres formål, finde deres stemmer, forstå deres kunder og definere deres mål.
Positionering er hjertet af et brand. Det definerer, hvad et brand er, dens konkurrencemæssige fordele, og hvad det betyder for målgruppen. Brandpositionering er, hvordan du vil have dit firma skal opfattes af dine kunder og skabe et følelsesmæssig bånd med dem.
Vi anvender brugerprofiler, som er en repræsentant af et brands målgruppe til at få indsigt i, hvem de er og deres behov. Brugerprofiler er en vigtig del af strategiprocessen for at forudsige brugers smertepunkter og adfærd.
Brandegenskaber er karakteristika, der beskriver et brands indre og ydre kvaliteter. De afslører dets personlighed, funktionalitet og fysiske træk gennem billedstil, sprog og handlinger. Egenskaber er det, der giver os mulighed for at identificere brands.
En grundig konkurrentanalyse er vigtig for enhver voksende og udviklende forretning. Denne process identificerer styrker og svagheder i et konkurrencedygtigt landskab, så dit firma kan bedre forstå markedet og træffe bedre beslutninger om, hvordan du kan vokse dit brand.